Despre mine

Sinaia, Romania
Sunt in cautare de noi prieteni, vreau sa cunosc oameni noi, sa aud pareri despre articolele mele, imi place distractia, muzica(inafara de manele), imi plac comediile si filmele horror....in general imi place sa gandesc pozitiv. Sunt o persoana "colorata" si IMI PLACE VIATA!:D:P
Powered By Blogger

miercuri, 3 iunie 2009

Vacanta de vara!:P




Vine vacanta de vara pt aproape toata lumea. Asta nu inseamna decat : distractie!(nu chiar pt toata lumea din pacate). Suna bine nu? Deja ma gandesc sa-mi fac planurile pt vara asta...ma gandeam la o tabara cu prietenii la mare, o excursie pe munte... Dar cireasta de pe tort(una din ele :)) ) este ca nu va trebuie sa ne mai trezim la 7, sau 6 fara un sfert ca sa avem timp de toate si sa ajungem la timp la scoala(unde ne asteapta nasoala profa de chimie) Si deja imi miroase a petreceri la piscina din plin, seri nedormite destule, bronz(rai pt fete)....haine subtiri si comode....de toate da' bune. Sa speram ca vom avea parte de soare si caldura si ca vom scapa de aceste ploi , care in ultima vreme ne cam sacaie. Dar merge cate o ploaie din aiia de vara cu tunete si fulgere nu? Hai ca merge! :P :D Si...FARA SCOALA! Sounds great! Fara nasoala profa de chimie, fara fizica si alte ore dificile, fara profi nasoli care se transforma in HALk la cea mai mica greseala....pe scurt : NO STRESS!!! :D :P :P :D :P ;):D:D Va fi o vara pe cinste! NU?

Un comentariu:

Arhivă blog

Persoane interesate